Khamis, Mei 20, 2010

Lega....

Salam...

Apa kabar semuanya ye? Sudah sebulan lebih saya tidak update blog. Sibuk...tak jugak. Orang lain pun sibuk jugak tapi masih boleh memblog. Idea tak de la beb. Lagi pun saya agak risau dengan kursus. Fuh...hari ni hari yang saya nanti2kan. Kenapa ye? Sebab kena beri ceramah pada pelajar2 SKM. Almaklumlah...saya ni bukannya penceramah bertauliah. Dah diarahkan..nak buat macamna. Kenalah laksanakan jugak. Selain saya ada 4 rakan dari UKE yang terlibat iaitu Hj Azri, Yusairi Amir, Kavitha dan Hazwani. Azlan orang kuat kami tu terlepas kali ni. Tak pe kau Lan...next time kau pulak ye...ehhehe. Selesai saja ceramah saya rasa nak jerit je Merdeka. Selepas ini berehat selama satu bulan. Pada bulan Jun ada satu kursus TOT untuk pengurus2 MID. Kali ini kursus dibuat di Felcra Seberang Perak. Okey geng...Welcome Home To Seberang Perak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan